Dijital Reklamlar

Google Ads, işletmenin hedeflerine ve uluslararası müşterilerine ulaşmasını temin eden en büyük çevrimiçi reklamcılık platformlarından birisidir. Google Ads, Google reklamlarınız için belirlenen anahtar kelimeler, cihazlar ya da ülkeler gibi birçok özellikle hedefleme yapabilir. Tıklama başına ücretlendirme yöntemi ile reklamlarınızı hizmetiniz veya ürünleriniz ile ilgilenen kullanıcılara sunar. Facebook reklamlarıyla işletme hedeflerinize ulaşmak kolay gibi görünse de detaylı çalışma gerektiren bir süreçten oluşur. Doğru Facebook reklam formatının seçilmesi, doğru hedef kitle belirleme çalışmaları, hedef kitle incelenerek uygun mesaj ve içeriklerin oluşturulması, doğru Facebook reklam kampanyalarını oluşturarak bütçe kontrollerinin sağlanması, ulaşılan istatiksel verilerin yorumlanması, reklam raporlarının oluşturulması ve reklam kampanyalarının güncellenmesi gibi birçok aşamadan oluşur. İnstagram, en büyük “görsel” sosyal medya platformu olarak bilinir. İnstagram diğer sosyal medya platformlarına göre daha fazla etkileşime sahiptir. İnstagram kullanıcıları, yeni ürünleri ve hizmetleri keşfetmek ve satın almak için bu platformdan yararlanır. Bu sebeple İnstagram reklamlarına yapacağınız yatırımlar, işletmenizin hedeflerine ulaşmasında verilen doğru bir karardır.